donderdag 16 maart 2017

H3 1ste proef 18 maart

Beste H3's,

Het voorlopig programma blijkt het definitieve te zijn :)! Jullie kunnen de volgorde bovenaan op een pagina vinden. Nog enkele praktische afspraken.

Jullie voorzien 2 copies voor de jury, graag met naam erop.

Publiek van harte welkom! Het zou fijn zijn mochten jullie zelf blijven luisteren naar de saxofoonkandidaten die na jullie eigen examen komen. Ervoor mag, maar hoeft niet ;).

Ik reserveerde het salon vanaf 12h30, het laatste examen in de voormiddag zou rond 12h moeten afgelopen zijn. Wie wil kan dus op voorhand nog even acclimatiseren.
De Saxklas is vrij voor in- en uitpakken.
Een buiging na jullie optreden zorgt meestal voor iets positiefs ;)
Pepijn, ik zorg voor de installatie en de cd in het salon. We zullen op voorhand nog even 'soundchecken'.
Ellis, de bak plooipupiters zou in de orkestbak moeten staan, indien niet staan ze nog onder de trap in de nieuwbouw (er is een lift). In het hokje aan de orkestbak staan er ook nog een 10-tal zwarte pupiters. Mochten er echt te kort zijn, ik heb vandaag in de Haydnklas nog een bak plooipupiters zien staan ;).

Ikzelf geef les tot 12h. Daarna ben ik volledig ter beschikking van jullie. Vooral Ellis (harmonie) en Pepijn (installatie) zou ik nog graag horen. Ruth, Wim en Michiel, ook voor jullie zou het interessant zijn nog even te spelen in het salon.

Heel veel succes én vergeet niet... GENIET van jullie eindexamen!

Katrijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten